Renault Koleos

Renault-Koleos

S-ar putea să fie puțin original să conchidem, dar trebuie să spunem că Renault Koleos a crescut de la un simplu crossover la un model care oferă acum echipamente bogate, motoare puternice și tracțiune integrală dovedită.

Renault își extinde practic în fiecare an gama de modele sau, în cazul lui Koleos, înlocuiește generațiile existente cu altele mai avansate. Cu toate acestea, nu ar trebui să fim deosebit de surprinși de acest lucru, deoarece această alianță a beneficiat cu adevărat de asocierea ideilor, constructorilor și resurselor franceze și japoneze. Koleos este doar un astfel de exemplu de cooperare de succes, deoarece a fost creat pe baza dovedită a Nissan X-Trail.

Un crossover mai luxos și mai avansat

Renault a decis să mute Koleos la un nivel superior, adică. oferă-l ca un model mai luxos decât era înainte. Pe lângă completarea gamei de modele de lux a Renault, care include și Talisman și Espace, noul Koleos este și punctul culminant al gamei de crossover-uri Renault, care include modelele Captur și Kadjar. De asemenea, Koleos este al cincilea model Renault, după Clio, Espace, Talisman și Captur, care este disponibil în versiunea de top Initiale Paris.

Noul Renault Koleos se mândrește, de asemenea, cu o gamă bogată de sisteme de propulsie și tehnologii dovedite, constând din două motoare diesel combinate cu o transmisie automată în trepte X-Tronic sau o transmisie manuală pentru a satisface cerințele clienților europeni.

Semnătură luminoasă complet LED, paletă bogată de culori și jante

Asemănările cu Espace și Talisman continuă în designul luminilor față și spate cu o semnătură luminoasă recunoscută realizată în tehnologia Full LED:

  • În partea din față, ca și pe Talisman, o semnătură luminoasă în forma literei C se extinde dincolo de cadrul luminilor, dând mașinii un aspect și mai accentuat.
  • În funcție de versiune, noul Koleos este disponibil cu noile faze scurte și lungi Pure Vision realizate din tehnologie Full LED.
  • Luminile de zi îi conferă un aspect unic. Această tehnologie se caracterizează printr-un fascicul de lumină cu 20% mai puternic în comparație cu farurile cu halogen și asigură o vizibilitate semnificativ mai bună pe timp de noapte.
  • Farurile spate iluminate permanent sunt realizate din tehnologia Edge Light cu un efect 3D clar si impresionant.
  • La fel ca și în cazul Talismanului, luminile spate largi, orizontale, întăresc impresia de lățime a vehiculului (1.840 mm) și atrag atenția asupra sigla Renault situată în mijloc.

Renault-Koleos

Pentru a sublinia gama mai bogată a noului Koleos, Renault a pregătit șapte culori de caroserie pentru această mașină. Acestea sunt argintiu ultra, alb universal, gri metalic, negru metalic, bej mineral, albastru închis metalic și alb. De asemenea, există patru modele de roți: roți Esquis gri argintiu de 17 inchi, Taranis gri argintiu de 18 inchi, Argonaute gri de 18 inchi și roți Proteus gri de 19 inci.

Motoare diesel și transmisie automată, tracțiune pe 4 roți

Noul Renault Koleos oferă două motoare diesel și o transmisie manuală sau automată. Oferta începe cu Common rail Energy dCi de 1,6 litri cu o putere de 96 kW (131 CP) și un cuplu maxim de 320 Nm. Există și un dCi de 2 litri care dezvoltă o putere maximă de 130 kW (177 CP) și un cuplu maxim de 380 Nm.

Motorul diesel mai slab și cel de 2 litri sunt disponibile cu o transmisie manuală cu 6 trepte, în timp ce transmisia X-Tronic variabilă continuu (CVT) (cu 7 trepte predefinite) este rezervată motorului mai puternic. Cutia de viteze X-Tronic, notează Renault, este concepută pentru a oferi o serie de avantaje în comparație cu cutiile manuale. Avantajele sale includ un răspuns mai rapid, o călătorie mai lină și mai silențioasă și un consum redus de combustibil la viteze constante.

Renault-Koleos

De asemenea, această mașină (manuală sau X-Tronic) este disponibilă cu tracțiune integrală 4×4 All Mode. Acest sistem de tracțiune integrală monitorizează în mod constant nivelurile de aderență pentru a asigura o tracțiune optimă, indiferent de condiții. Spre deosebire de mulți concurenți, noul Koleos are încă un comutator care permite șoferului să selecteze modul de transmisie. Acest comutator este situat în partea stângă a volanului și permite șoferului să selecteze cu ușurință unul dintre cele trei moduri de funcționare: 2WD, 4WD Auto sau 4WD Lock (tracțiune permanentă pe 4 roți).

De obicei echipamente bogate

Versiunea de bază a lui Koleos este echipată cu un sistem audio Bluetooth cu un ecran de 4,2 inchi așezat orizontal. Cu toate acestea, Koleos este deja echipat cu sistemul multimedia R-Link 2 de la al doilea nivel de echipare.Acest sistem este disponibil în toată gama de modele de lux Renault și permite gestionarea majorității funcțiilor vehiculului, precum conținutul multimedia, navigație, apeluri hands-free, radio și sisteme de asistență la conducere.

În combinație cu afișajul sistemului R-Link 2, cele mai importante date de conducere precum viteza, turația motorului, consumul de combustibil și instrucțiunile dispozitivului de navigație sunt afișate pe afișajul personalizabil de 7 inchi al instrumentelor principale.

Bose și Renault colaborează din 2008 pentru a proiecta și personaliza sisteme audio premium pentru modelele de lux Renault. Pentru a atinge un nivel excepțional de calitate a sunetului în noul Koleos, Bose a dezvoltat un sistem special care ține cont de proprietățile acustice ale interiorului. Sistemul este format din 13 difuzoare. Tehnologia special adaptată încorporată în noul Koleos combină calitatea înaltă cu sunetul realist demn de spectacole live. Datorită tehnologiei Bose Centrepoint 2, pasagerii sunt înconjurați de un sunet bogat și echilibrat, indiferent de locul în care stau în mașină.

Genul de siguranță pe care îl așteptăm de la Renault

Noul Koleos se bazează pe experiența vastă a Renault în domeniul siguranței pasive și vizează cele mai înalte rezultate în testele Euro NCAP. În primul rând, prin utilizarea oțelului de înaltă rezistență pentru construcția de siguranță a habitaclului, interiorul oferă cel mai înalt nivel de protecție a pasagerilor.

Siguranța pasivă se caracterizează prin două airbag-uri frontale reglabile care se umflă în funcție de tipul de impact și de poziția pasagerilor din mașină, airbag-uri laterale în față și airbag-uri cortină, scaune față care împiedică tragerea de sub centura de siguranță și există două Conectori ISOFIX în spate.

Când vine vorba de siguranță activă, echipamentul bogat de serie al noului Koleos este reprezentat de controlul tracțiunii, controlul electronic al stabilității (ESC) de ultimă generație, distribuția electronică a forței de frânare și asistența la pornirea în pantă. Există, de asemenea, frânarea activă de urgență (AEBS City și Inter-Urban), avertizare de părăsire a benzii de rulare (LDW), avertizare de punct mort (BSW) și recunoaștere a semnelor de circulație.

În cele din urmă, „treaba” șoferului va fi ușurată de o cameră de marșarier, pornirea automată a fazei scurte și lungi, senzori de parcare față, spate și laterale și un sistem de parcare hands-free (Easy Park Assist).

Noul Renault Koleos este al unsprezecelea model de autoturism din oferta Renault. Odată cu acesta, fără îndoială, marca franceză nu numai că și-a crescut oferta, ci a oferit și un vehicul SUV/crossover care reprezintă chiar vârful clasei sale. Noul Koleos, destinat piețelor din afara Chinei, este produs împreună cu celelalte modele ale mărcii la fabrica coreeană din Busan, care are o capacitate de 300.000 de vehicule pe an.

Vezi și

peugeot-5008

Peugeot 5008 și 308 facelift

Continuând ascensiunea către categorii mai luxoase, Peugeot prezintă un nou SUV din segmentul D care își propune să devină principalul vehicul cu șapte locuri din categoria sa. De asemenea, brandul francez introduce pe piață o versiune reîmprospătată a modelului său cel mai de succes 308.

Trimite mesaj
Bună ziua! Cu ce informații vă putem ajuta?
Call Now Button