Opel Insignia Grand Sport

Opel-Insignia-Grand-Sport

Opel are o tradiție lungă și de succes când vine vorba de sedanuri reprezentative. Astfel, în anii ’60 și ’70 ai secolului trecut dominau Kapitän, Admiral și Diplomat, care la vremea lor au stabilit noi standarde în ceea ce privește confortul și soluțiile tehnice. Și, la Rüsselsheim, ei observă că a doua generație Insignia a păstrat ADN-ul acelor predecesori legendari.

Noul Opel Insignia Grand Sport ne-a impresionat deja la Salonul de la Geneva de anul acesta, dar a vedea mașina în mișcare este cu totul altceva. Din fericire, săptămâna trecută, în cadrul prezentării internaționale desfășurate la Frankfurt și împrejurimi, am avut ocazia să cunoaștem în detaliu Insignia Grand Sport și toate atuurile sale pentru o performanță de succes pe piețe foarte solicitante.

Elegant la exterior, spatios la interior

A doua generație a sedanului reprezentativ Opel, acum cu numele ceva mai lung Opel Insignia Grand Sport, se bazează pe arhitectura Epsilon 2 complet nouă, datorită căreia această mașină s-a îmbunătățit considerabil în comparație cu predecesorul său. Dar ceea ce atrage primul atenția este designul nou și mai elegant, care își are fundamentele în cel al conceptului Opel Monza prezentat la Salonul Auto de la Frankfurt în 2013.

Cu o siluetă elegantă și dinamică, creată sub privirea atentă a designerului Mark Adams, Insignia Grand Sport ascunde un ampatament mai lung cu 92 mm de 2829 mm (lungimea totală a vehiculului este de 4897 mm), surplome reduse și o cale de roată care are a fost lărgit cu 11 mm. De asemenea, aspectul dinamic este ajutat de linia inferioară a acoperișului cu 29 mm, care oferă o siluetă aproape asemănătoare cu un coupé. Insignia Grand Sport se laudă și cu o aerodinamică superbă, cu un coeficient de rezistență scăzut de 0,26.

Dimensiunile crescute au avut un efect pozitiv asupra spatiului interiorului, astfel încât Insignia Grand Sport se poate lăuda cu 25 mm mai mult spațiu pentru genunchi pentru pasagerii din spate, cu 25 mm mai mult înălțimea umerilor și +8 mm spațiu pentru cap, în ciuda siluetei mai joase a vehiculului. În cele din urmă, există un portbagaj de dimensiuni somptuoase care deține 490 dm3 în configurația standard și până la 1450 dm3 cu scaunele din spate rabatate. În același timp, este important de menționat că faptul că acest sedan este echipat cu hayon (Liftback) și că spătarul scaunelor din spate este împărțit în raport de 40:20:40 contribuie și el la caracter practic.

Opel-Insignia-Grand-Sport

Echipament de neegalat

Fie că este vorba despre deja lăudate scaune Opel sau despre Infotainment avansat, noul Insignia oferă tot ce ne-am putea dori la o mașină din această categorie și confirmă încă o dată că tendința de instalare a „echipamentelor din segmentele superioare” este foarte prezentă. Fără o ordine anume, să menționăm doar câteva dintre detaliile mai interesante: parbrizul, janta volanului și scaunele din față și din spate pot fi încălzite, în timp ce noua versiune a scaunelor ergonomice AGR oferă reglare în 18 direcții, sistem de masaj, încălzire și ventilație.

Informații și suport multimedia vor fi asigurate de mai multe sisteme, iar în vârful gamei se află IntelliLink R 4.0 și navi 900, care sunt compatibile cu platformele Apple CarPlay și Android Auto. Acest lucru oferă utilizatorilor conectivitate neîntreruptă și există deja funcții comune de Infotainment, cum ar fi suportul Bluetooth pentru apeluri telefonice și muzică în flux, navigație și un nivel ridicat de personalizare a diferitelor sisteme ale vehiculului în sine. IntelliLink R 4.0 oferă un ecran tactil cu diagonala de 17,8 cm și sistemul Navi 900 de 20,3 cm.

Pentru cel mai bun sunet al dispozitivului audio, alături de Insignia Grand Sport, se va putea comanda un sistem de sunet semnat de americanul Bose. Este un sistem audio care include un difuzor midrange de 9 cm în mijlocul armăturii frontale, tweetere de 2,5 cm în suporturile A de pe acoperiș, woofere de 16,5 cm în ușile din față, difuzoare cu gamă largă de 13 cm în spate uși și woofer de 13 centimetri situat într-o carcasă de 9,6 litri sub podeaua portbagajului. Toate cele de mai sus sunt alimentate de amplificatorul digital Bose cu 7 canale cu management activ al sunetului.

Noua generație de lumini IntelliLux LED Matrix

Opel Insignia Grand Sport din a doua generație poate fi echipat și cu lumini avansate Opel LED, care au acum 32 de segmente (de două ori mai multe decât înainte). Aceste lumini se caracterizează printr-un fascicul deosebit de puternic de rază de acțiune de până la 400 de metri, iar noua metodă de iluminare a virajelor este acolo unde intensitatea luminii segmentelor interioare ale matricei crește în funcție de unghiul volanului.

„Știm din exemplul Astra cât de mult apreciază clienții beneficiile farurilor IntelliLux LED Matrix ”, a declarat Ingolf Schneider, șeful grupului de inginerie pentru iluminat exterior. „Cu noul Insignia, prezentăm o a doua generație și mai avansată a acestei tehnologii inovatoare, cu câteva funcții suplimentare care îmbunătățesc vizibilitatea pe timp de noapte . ” Să ne amintim, această tehnologie este foarte bine primită, așa că, de exemplu, pe piața germană, fiecare a treia Astra este echipată cu lumini IntelliLux, în timp ce cota lor pe piața norvegiană este de până la 84 la sută.

Epsilon 2 – greutate mai mică, mai multă plăcere de a conduce

Cu o economie medie de 175 kg (200 kg în cazul vagonului Sports Tourer), noua arhitectură a Opel Insignia aduce o rigiditate la torsiune cu 9% mai mare și cu 13% (59 kg) mai puțină masă corporală. În plus, există o poziție de ședere cu 30 mm mai mică pentru șofer și, în cele din urmă, un raport greutate-putere mai bun cu 1 kg/CP. Cu șasiul Flexride îmbunătățit, aceasta garantează o agilitate mai mare, dar și o senzație de direcție îmbunătățită semnificativ.

În plus, Opel Insignia Grand Sport poate fi echipat cu tracțiunea integrală îmbunătățită, care are un ambreiaj dublu Twinster activ pe puntea spate. Este un sistem de distribuție activă a cuplului între roțile din spate (Torque Vectoring), datorită căruia performanța sportivă a lui Insignia oferă siguranță maximă pe toate suprafețele, dar și multă distracție șoferilor sportivi.

În plus, există sistemul CDC de monitorizare constantă a amortizoarelor reglabile, servodirecția electrică cu precizie sporită, controlul de croazieră adaptiv întotdeauna util și ESE (Engine Sound Enhancement) care accentuează sunetul motorului prin intermediul sistemului audio.

Opel-Insignia-Grand-Sport

Conducerea mașinilor și a cutiilor de viteze

Odată cu anunțul intrării în vigoare în luna septembrie a acestui an, noul sistem WLTP (Worldwide harmonized Light vehicles Test Procedure) pentru măsurarea consumului real și a emisiilor a fost deja aplicat la Insignia Grand Sport. Motoarele cu cilindree mare se caracterizează acum printr-un consum de combustibil cu între 3 și 10% mai mic, comparativ cu generația anterioară Insignia, măsurat conform WLTP.

Există motoare turbo pe benzină de înaltă performanță: de la 1.5 cu 140 CP la 2.0 cu 260 CP și un cuplu de 400 Nm (consum de combustibil pentru Grand Sport: condus în oraș 11,2 – 7,3 l/100 km, drum deschis 7,0 – 4,7 l/100). km, mixt 8,6 – 5,7 l/100 km, 197 – 129 g/km CO2). Motoarele diesel variază de la 1,6 litri cu 110 CP la 2 litri cu 170 CP (consum de combustibil pentru Grand Sport: condus în oraș 6,7 – 4,6 l/100 km, drum deschis 4,3 – 3, 6 l/100 km, combinat 5,2 – 4,0 l/100 km, 136 – 105 g/km CO2).

În cele din urmă, transmisia este gestionată de o cutie de viteze rafinată manuală cu 6 trepte și automată cu 8 trepte, care se caracterizează printr-o eficiență mai mare și schimbări mai rapide a treptelor, precum și posibilitatea schimbărilor manuale a treptelor cu ajutorul manetelor situate lângă direcție. janta rotii.

Insignia Grand Sport în culoarea ochilor tăi

Programul Exclusiv al Opel cu Insignia Grand Sport aduce o experiență de personalizare complet nouă. Prezentat la recentul Salon Internațional Auto de la Geneva , Opel Exclusive oferă posibilitatea de a alege o paletă practic nelimitată de culori ale caroseriei. Și anume, clienții care doresc și mai multă individualizare își vor putea crea propria culoare, fie că este nuanța cravatei preferate de mătase sau culoarea ochilor unei persoane dragi. Experții Opel vor găsi exact culoarea potrivită în funcție de motivul dat, astfel încât fiecare să aibă o mașină în exact culoarea dorită.

Pe lângă alegerea culorilor, Opel Exclusive va oferi și patru modele noi și exclusive de jante din aliaj care ajută clienții să-și creeze propria mașină. Jantele, care variază de la 18 la 20 de inci, aduc un nivel complet nou de estetică prin designul lor. În viitorul apropiat, Opel va oferi și detalii exclusive din piele și elemente de tapițerie și design decorativ, astfel încât clienții să poată personaliza în continuare mașina după gustul lor.

Vezi și

peugeot-5008

Peugeot 5008 și 308 facelift

Continuând ascensiunea către categorii mai luxoase, Peugeot prezintă un nou SUV din segmentul D care își propune să devină principalul vehicul cu șapte locuri din categoria sa. De asemenea, brandul francez introduce pe piață o versiune reîmprospătată a modelului său cel mai de succes 308.

Trimite mesaj
Bună ziua! Cu ce informații vă putem ajuta?
Call Now Button